СУМСЬКА
ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ПАЛАТА


Тарифи послуг на 2020 р.
/

Затверджено

Рішенням Президії Сумської ТПП

Протокол № 254від 29.10.2019 року

ТАРИФИ

НА ПОСЛУГИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ

СУМСЬКОЮ ТПП У 2020 РОЦІ

(вводяться в дію з 01 січня 2020 року)

ПОСЛУГИ УПРАВЛІННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ

Код Назва послуги Пакет документів,   додаткова інформація Вартість послуги,в грн., без ПДВ
101. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :До 20 сторінок включно
588,00 *
102. Відмова у видачі сертифіката будь-якої форми Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :До 20 сторінок включно
+126.00 додатково *
103. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :від 21 до 200 сторінок включно
1344,00 *
105. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :більше 200 сторінок включно
1848,00 *
107. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Кожна товарна позиція
(починаючи з 2)
105,00 *
109. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Кожна (одна) сторінка додаткового аркуша до сертифіката 126,00 *
110. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :До 20 сторінок включно
630,00 *
112. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :від 21 до 200 сторінок включно
1386,00 *
114. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :більше 200 сторінок включно
2268,00 *
116. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Кожна товарна позиція
(починаючи з 2)
147,00 *
118. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Кожна (одна) сторінка додаткового аркуша до сертифіката 126,00 *
119. Видача "замінного" сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів   504,00 *
121. Видача "замінного" сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів Кожна (одна) сторінка додаткового аркуша до сертифіката 126,00 *
122. Переоформлення та засвідчення сертифіката   210,00 *
123. Оформлення дубліката документа (Видача документа замість втраченого)   252,00 *
124. Вартість кожної додаткової товарної позиції в «замінному» Сертифікаті   105,00 *
125. Оформлення Сертифікату на вивіз продукції масово (за кожен транспортний засіб) 126,00 *
126. Оформлення додаткового примірника документа за 1 примірник 126,00 *
128. Надання висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що повністю вироблений в Україні   945,00 *
129. Надання висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що повністю вироблений в Україні Кожна товарна позиція
(починаючи з 2)
231,00 *
130. Надання висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом   1134,00 *
131. Надання висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Кожна товарна позиція
(починаючи з 2)
252,00 *
132. Переоформлення висновку про походження товару (окремо проведена робота)   798,00 *
136. Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці)для партій товарів з різними критеріями походження (2 товарні позиції) 2 товарні позиції 1386,00 *
138. Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що повністю вироблений в Україні Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :До 20 сторінок включно
336,00 *
139. Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що повністю вироблений в Україні Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :від 21 до 200 сторінок включно
399,00 *
140. Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що повністю вироблений в Україні Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :більше 200 сторінок включно
462,00 *
141. Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що повністю вироблений в Україні Кожна товарна позиція
(починаючи з 2)
63,00 *
142. Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :До 20 сторінок включно
441,00 *
143. Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :від 21 до 200 сторінок включно
504,00 *
144. Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :більше 200 сторінок включно
567,00 *
145. Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Кожна товарна позиція
(починаючи з 2)
84,00 *
146. - кожне наступне найменування сировини, матеріалів та комплектуючих, використаних в готовій продукції,починаючи з 10 найменування (1 найменування) 16,80 *
151. Переоформлення висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм)   252,00 *
155. Розрахунок виходу готової продукції з сировини, підданій переробці на митній території України без виїзду на підприємство   2268,00 *
157. Визначення коду продукції по ТН ЗЕД з видачею довідки: хімічної продукції і пов'язаних з нею галузей промисловості, автотранспортних засобів, обладнання, лікарських препаратів, запасних частин   1260,00 *
158. Визначення коду продукції по ТН ЗЕД з видачею довідки: -іншої продукції   756,00 *
159. Визначення коду ДКПП на товари та послуги з видачею довідки   1260,00 *
161. Проведення експертизи товарів з урахуванням вартості однієї експерто-години 3024,00 *
162. Додаткові послуги, пов'язані з проведенням експертизи товарів з урахуванням вартості однієї експерто-години 252,00 *
163. Проведення експертизи вартості (експертна оцінка) за одну товарну позицію з урахуванням вартості однієї експерто-години 252,00 *
164. Визначення вартості нерухомого майна в залежності від його складності і обсягів з урахуванням вартості однієї експерто-години 252,00 *
165. Проведення експертизи встановлення виробництва товарів, виконання робіт та надання послуг підприємством, розташованим на території України з наданням висновку експерта   3024,00 *
167. Консультативні послуги з питань роботи управління експертизи та сертифікації з урахуванням вартості однієї експерто-години з урахуванням вартості однієї експерто-години 252,00 *
168. Підготовча робота з визначення походження товарів, за умовами угод про вільну торгівлю   756,00 *
170. Засвідчення комерційних документів та перекладів за один примірник документа 420,00  
171. Вартість одного експерто-часу   252,00 *
172. Ксерокопіювання документів, необхідних для складання заявок на послуги 1 сторінка 2,00 *
173. Комплекс послуг по штрихкодовому кодуванню   1008,00 *
174. Присвоєння штрих-кодів за 1 заявку (до 10 тов. позицій) 504,00 *
175. Присвоєння штрих-кодів за 1 заявку (від 11 до 30 тов. позицій) 453,60 *
176. Присвоєння штрих-кодів за 1 заявку (більше 31тов. позицій) 403,20 *
177. Відмова у проведенні експертизи, визначенні коду продукції та послуги з видачею письмової відповіді з урахуванням вартості однієї експерто-години   252,00 *
178. Додаткові послуги   150,00 *
179. Оформлення сертифікату вільного продажу з урахуванням вартості однієї експерто-години 630,00 *
180. Оформлення сертифікату вільного продажу (додаткові аркуші) Кожна (одна) сторінка додаткового аркуша до сертифіката 126,00 *

Примітка: При виконання послуг у терміновому режимі застосовується коефіцієнт 1,5.

Термін виконання робіт по кожній послузі визначається індивідуально

При виконанні послуг у неробочий час та святкові дні вартість послуг оплачується у двократному розмірі.
* на зазначені види послуг застосовуються договірні ціни, в залежності від витраченого часу.

ПОСЛУГИ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОДІЇ З БІЗНЕСОМ

Код Назва послуги Пакет документів,   додаткова інформація Вартість послуги, в грн., без ПДВ
202. Довідка про фірму   876,00 *
203. Консультаційна довідка/-аналітична довідка (письмова до 2 стр.)   1284,00 *
204. Цінова довідка Одна(перша) товарна позиція на конкретну дату 1920,00 *
204.1 Цінова довідка Кожна товарна позиція (починаючи з другої) 252,00 *
204.2 Цінова довідка Кожна конкретна дата (починаючи з другої) 252,00 *
204.3 Додаткові послуги, пов'язані з видачею цінової довідки з урахуванням вартості експерто-години 252,00 *
204.4 Цінова довідка на ПММ (опт/роздріб, без додаткових умов) Одна(перша) товарна позиція на конкретну дату 1008,00 *
205. Фактографічна довідка   1260,00 *
207. Розповсюдження та передача ділової пропозиції/ запиту іноземного партнера   1896,00 *
208. Попередній пошук партнера   1896,00 *
210. Консультативні послуги (надання консультацій) з урахуванням вартості експерто-години 252,00 *
211. Оформлення та видача дубліката раніше виданого документа (замість втраченого)   126,00 *
212. Переоформлення та засвідчення раніше виданої цінової довідки або фактографічної довідки (за умови звернення протягом п'яти робочих днів)   756,00 *
213. Оформлення додаткової копії документа   126,00 *
217. Письмовий переклад з/на іноземну мову стандартного документу, вартість за 1 сторінку з урахуванням вартості експерто-години 252,00 *
220. Усний послідовний переклад (вартість без ПДВ за 1 годину) з урахуванням вартості експерто-години договірна  
223. Організаційний внесок за участь в бізнес-місії   договірна  
227. Консультація з візових питань з урахуванням вартості експерто-години договірна  
228. Консультація з питань проведення процедури публічних закупівель за 1 годину   252,00 *
230. Підготовка та супровід документації для участі у процедурі публічних закупівель   договірна  
231. Навчання спеціаліста у сфері публічних закупівель (1 особа)   договірна  
233. Організація та проведення навчально-практичних семінарів, тренінгів та інше   договірна  
234. Інформаційні послуги   договірна  
235. Складання заявки на реєстрацію торговельної марки в Україні ( залежно від зображення позначення, кількості найменувань товарів і послуг).Ведення листування з ДП УКРПАТЕНТ.   2520,00 *
236. Складання та оформлення заявочних документів для одержання правової охорони торговельної марки в Російській Федерації (залежно від зображення позначення, кількості найменувань товарів та послуг).   2520,00 *
237. Складання договору про передачу прав власності та/або ліцензійного договору на об’єкт інтелектуальної власності (залежно від об'єкта, умов договору тощо).   2520,00 *
238. Складання заявки на продовження дії cвідоцтва на товарний знак.   840,00 *
239. Складання клопотання про поновлення строку надходження документів, сплати державного мита або зборів за дії, пов’язані з охороною прав на об’єкти інтелектуальної власності; внесення змін в матеріали заявки.   840,00 *
240. Підготовка та надсилання матеріалів заявки на одержання патенту на винахід /корисну модель. Ведення листування із ДП «Укрпатент».   9660,00 *
241. Оформлення матеріалів заявки на реєстрацію авторського права (на твір, комп’ютерну програму, тощо).   2730,00 *
242. Складання заявки на одержання патенту на промисловий зразок, комплексний супровід реєстрації до отримання охоронного документу   3570,00 *
243. Складання клопотань та консультування у сфері охорони інтелектуальної власності   договірна  
251. Складання та розміщення профілю підприємства в системі EEN (Enterprise Europe Network)        договірна  
252. Аналіз ринку продукції (з урахуванням 1 товарної позиції, та 1 країни) договірна  
263. Розробка та супровід зовнішньоекономічних договорів   2268,00  
269. Конференц-сервіс   договірна  
270. Оформлення листа-запрошення для в’їзду в Україну з приватною або діловою метою        1008,00  
 271. Інформаційний моніторинг; огляд ринку; маркетингові дослідження  3024,00 

Примітка: При виконання послуг у терміновому режимі застосовується коефіцієнт 1,5.

Термін виконання робіт по кожній послузі визначається індивідуально.

При виконанні послуг у неробочий час та святкові дні вартість послуг оплачується у двократному розмірі.
Тарифи наведені без податку на додану вартість.
* на зазначені види послуг застосовуються договірні ціни, в залежності від витраченого часу.

Послуги із розміщення друкованих матеріалів інформаційного змісту у

ЖУРНАЛІ-ВІСНИКУ СУМСЬКОЇ ТПП «ДІЛОВІ НОВИНИ»

Код Назва послуги Пакет документів,   додаткова інформація Вартість послуги, в грн., без ПДВ
301. розміщення друкованих матеріалів інформаційного змісту у журналі-віснику Сумської ТПП «Ділові новини» 1 стор.кольорова (400 кв.см) 1820,00 *
302. розміщення друкованих матеріалів інформаційного змісту у журналі-віснику Сумської ТПП «Ділові новини» 1 стор. не кольорова (400 кв.см) 1200,00 *
303. розміщення друкованих матеріалів інформаційного змісту у журналі-віснику Сумської ТПП «Ділові новини» на обкладинці журналу ДН Договірна  
304. розміщення друкованих матеріалів інформаційного змісту у журналі-віснику Сумської ТПП «Ділові новини» ½ стор. (200 кв. см) 1000,00 *
305. розміщення друкованих матеріалів інформаційного змісту у журналі-віснику Сумської ТПП «Ділові новини» ¼ стор. (100 кв. см.) 600,00 *
306. розміщення текстової, фотографічної та іншої інформації замовника (не члена ТПП) на офиційному сайті Сумської ТПП   Договірна  
307. розміщення текстової, фотографічної та іншої інформації замовника (не члена ТПП) на сторінці Facebook Сумської ТПП   Договірна  
308. включення друкованої інформації замовника (не члена ТПП) до щотижневого інформаційного бюлетня палати та його розсилка членам Сумської ТПП   Договірна  

Примітка: При виконання послуг у терміновому режимі застосовується коефіцієнт 1,5.

Термін виконання робіт по кожній послузі визначається індивідуально.

При виконанні послуг у неробочий час та святкові дні вартість послуг оплачується у двократному розмірі.
Тарифи наведені без податку на додану вартість.
* на зазначені види послуг застосовуються договірні ціни, в залежності від витраченого часу.

ПОСЛУГИ ВИСТАВКОВОГО ЦЕНТРУ "ІЛЛІНСЬКИЙ"

Код Назва послуги Пакет документів,   додаткова інформація Вартість послуги,в грн., без ПДВ
502. Конференц-зал № 1 "Атріум" (2 поверх ВЦ "Іллінський" СТПП)   Договірна
503. Конференц-зал № 2 (2 поверх ВЦ "Іллінський" СТПП)   Договірна
504. Конференц-зал № 3 “VIP” (2 поверх ВЦ "Іллінський" СТПП)   Договірна
506. Оренда мультимедійного обладнання   Договірна
507. Оренда приміщення (адміністративний корпус СТПП, торговий комплекс)   Договірна
508. Надання в користування погодинно демонстраційного обладнання   Договірна
509. Надання в користування погодинно аудіообладнання   Договірна
510. Надання в користування погодинно радіомікрофона   Договірна



Затверджено

Рішенням Президії Сумської ТПП

Протокол № 254від 29.10.2019 року

ТАРИФИ для членів Сумської ТПП

НА ПОСЛУГИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ

СУМСЬКОЮ ТПП У 2020 РОЦІ

(вводяться в дію з 01 січня 2020 року)

ПОСЛУГИ УПРАВЛІННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ

Код Назва послуги Пакет документів,   додаткова інформація Вартість послуги, за умови сплати членських внесків,в грн., без ПДВ
101. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :До 20 сторінок включно
574,00 *
102. Відмова у видачі сертифіката будь-якої форми Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :До 20 сторінок включно
+123.00 додатково *
103. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :від 21 до 200 сторінок включно
1312,00 *
105. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :більше 200 сторінок включно
1804,00 *
107. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Кожна товарна позиція
(починаючи з 2)
102,50 *
109. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Кожна (одна) сторінка додаткового аркуша до сертифіката 123,00 *
110. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :До 20 сторінок включно
615,00 *
112. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :від 21 до 200 сторінок включно
1353,00 *
114. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :більше 200 сторінок включно
2214,00 *
116. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Кожна товарна позиція
(починаючи з 2)
143,50 *
118. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Кожна (одна) сторінка додаткового аркуша до сертифіката 123,00 *
119. Видача "замінного" сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів   492,00 *
121. Видача "замінного" сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів Кожна (одна) сторінка додаткового аркуша до сертифіката 123,00 *
122. Переоформлення та засвідчення сертифіката   205,00 *
123. Оформлення дубліката документа (Видача документа замість втраченого)   246,00 *
124. Вартість кожної додаткової товарної позиції в «замінному» Сертифікаті   102,50 *
125. Оформлення Сертифікату на вивіз продукції масово (за кожен транспортний засіб) 123,00 *
126. Оформлення додаткового примірника документа за 1 примірник 123,00 *
128. Надання висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що повністю вироблений в Україні   922,50 *
129. Надання висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що повністю вироблений в Україні Кожна товарна позиція
(починаючи з 2)
225,50 *
130. Надання висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом   1107,00 *
131. Надання висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Кожна товарна позиція
(починаючи з 2)
246,00 *
132. Переоформлення висновку про походження товару (окремо проведена робота)   779,00 *
136. Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці)для партій товарів з різними критеріями походження (2 товарні позиції) 2 товарні позиції 1353,00 *
138. Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що повністю вироблений в Україні Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :До 20 сторінок включно
328,00 *
139. Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що повністю вироблений в Україні Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :від 21 до 200 сторінок включно
389,50 *
140. Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що повністю вироблений в Україні Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :більше 200 сторінок включно
451,00 *
141. Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що повністю вироблений в Україні Кожна товарна позиція
(починаючи з 2)
61,50 *
142. Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :До 20 сторінок включно
430,50 *
143. Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :від 21 до 200 сторінок включно
492,00 *
144. Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :більше 200 сторінок включно
553,50 *
145. Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Кожна товарна позиція
(починаючи з 2)
82,00 *
146. - кожне наступне найменування сировини, матеріалів та комплектуючих, використаних в готовій продукції,починаючи з 10 найменування (1 найменування) 16,40 *
151. Переоформлення висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм)   246,00 *
155. Розрахунок виходу готової продукції з сировини, підданій переробці на митній території України без виїзду на підприємство   2214,00 *
157. Визначення коду продукції по ТН ЗЕД з видачею довідки: хімічної продукції і пов'язаних з нею галузей промисловості, автотранспортних засобів, обладнання, лікарських препаратів, запасних частин   1230,00 *
158. Визначення коду продукції по ТН ЗЕД з видачею довідки: -іншої продукції   738,00 *
159. Визначення коду ДКПП на товари та послуги з видачею довідки   1230,00 *
161. Проведення експертизи товарів з урахуванням вартості однієї експерто-години 2952,00 *
162. Додаткові послуги, пов'язані з проведенням експертизи товарів з урахуванням вартості однієї експерто-години 246,00 *
163. Проведення експертизи вартості (експертна оцінка) за одну товарну позицію з урахуванням вартості однієї експерто-години 246,00 *
164. Визначення вартості нерухомого майна в залежності від його складності і обсягів з урахуванням вартості однієї експерто-години 246,00 *
165. Проведення експертизи встановлення виробництва товарів, виконання робіт та надання послуг підприємством, розташованим на території України з наданням висновку експерта   2952,00 *
167. Консультативні послуги з питань роботи управління експертизи та сертифікації з урахуванням вартості однієї експерто-години з урахуванням вартості однієї експерто-години 246,00 *
168. Підготовча робота з визначення походження товарів, за умовами угод про вільну торгівлю   738,00 *
170. Засвідчення комерційних документів та перекладів за один примірник документа 410,00  
171. Вартість одного експерто-часу   246,00 *
172. Ксерокопіювання документів, необхідних для складання заявок на послуги 1 сторінка 2,00 *
173. Комплекс послуг по штрихкодовому кодуванню   984,00 *
174. Присвоєння штрих-кодів за 1 заявку (до 10 тов. позицій) 492,00 *
175. Присвоєння штрих-кодів за 1 заявку (від 11 до 30 тов. позицій) 442,80 *
176. Присвоєння штрих-кодів за 1 заявку (більше 31тов. позицій) 393,60 *
177. Відмова у проведенні експертизи, визначенні коду продукції та послуги з видачею письмової відповіді з урахуванням вартості однієї експерто-години   246,00 *
178. Додаткові послуги   150,00 *
179. Оформлення сертифікату вільного продажу з урахуванням вартості однієї експерто-години 615,00 *
180. Оформлення сертифікату вільного продажу (додаткові аркуші) Кожна (одна) сторінка додаткового аркуша до сертифіката 123,00 *

Примітка: При виконання послуг у терміновому режимі застосовується коефіцієнт 1,5.

Термін виконання робіт по кожній послузі визначається індивідуально.

При виконанні послуг у неробочий час та святкові дні вартість послуг оплачується у двократному розмірі.

* на зазначені види послуг застосовуються договірні ціни, в залежності від витраченого часу.

ПОСЛУГИ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОДІЇ З БІЗНЕСОМ

Код Назва послуги Пакет документів,   додаткова інформація Вартість послуги, за умови сплати членських внесків,в грн., без ПДВ
202. Довідка про фірму   855,00 *
203. Консультаційна довідка/-аналітична довідка (письмова до 2 стр.)   1250,00 *
204. Цінова довідка Одна(перша) товарна позиція на конкретну дату 1870,00 *
204.1. Цінова довідка Кожна товарна позиція (починаючи з другої) 246,00 *
204.2. Цінова довідка Кожна конкретна дата (починаючи з другої) 246,00 *
204.3. Додаткові послуги, пов'язані з видачею цінової довідки з урахуванням вартості експерто-години 246,00 *
204.4. Цінова довідка на ПММ (опт/роздріб, без додаткових умов) Одна(перша) товарна позиція на конкретну дату 984,00 *
205. Фактографічна довідка   1230,00 *
207. Розповсюдження та передача ділової пропозиції/ запиту іноземного партнера   1845,00 *
208. Попередній пошук партнера   1845,00 *
210. Консультативні послуги (надання консультацій) з урахуванням вартості експерто-години 246,00 *
211. Оформлення та видача дубліката раніше виданого документа (замість втраченого)   123,00 *
212. Переоформлення та засвідчення раніше виданої цінової довідки або фактографічної довідки (за умови звернення протягом п'яти робочих днів)   738,00 *
213. Оформлення додаткової копії документа   123,00 *
217. Письмовий переклад з/на іноземну мову стандартного документу, вартість за 1 сторінку з урахуванням вартості експерто-години 246,00 *
220. Усний послідовний переклад (вартість без ПДВ за 1 годину) з урахуванням вартості експерто-години договірна  
223. Організаційний внесок за участь в бізнес-місії   договірна  
227. Консультація з візових питань з урахуванням вартості експерто-години договірна  
228. Консультація з питань проведення процедури публічних закупівель за 1 годину   246,00 *
230. Підготовка та супровід документації для участі у процедурі публічних закупівель   договірна  
231. Навчання спеціаліста у сфері публічних закупівель (1 особа)   договірна  
233. Організація та проведення навчально-практичних семінарів, тренінгів та інше   договірна  
234. Інформаційні послуги   договірна  
235. Складання заявки на реєстрацію торговельної марки в Україні ( залежно від зображення позначення, кількості найменувань товарів і послуг).Ведення листування з ДП УКРПАТЕНТ.   2520,00 *
236. Складання та оформлення заявочних документів для одержання правової охорони торговельної марки в Російській Федерації (залежно від зображення позначення, кількості найменувань товарів та послуг).   2520,00 *
237. Складання договору про передачу прав власності та/або ліцензійного договору на об’єкт інтелектуальної власності (залежно від об'єкта, умов договору тощо).   2520,00 *
238. Складання заявки на продовження дії cвідоцтва на товарний знак.   840,00 *
239. Складання клопотання про поновлення строку надходження документів, сплати державного мита або зборів за дії, пов’язані з охороною прав на об’єкти інтелектуальної власності; внесення змін в матеріали заявки.   840,00 *
240. Підготовка та надсилання матеріалів заявки на одержання патенту на винахід /корисну модель. Ведення листування із ДП «Укрпатент».   9660,00 *
241. Оформлення матеріалів заявки на реєстрацію авторського права (на твір, комп’ютерну програму, тощо).   2730,00 *
242. Складання заявки на одержання патенту на промисловий зразок, комплексний супровід реєстрації до отримання охоронного документу   3570,00 *
243. Складання клопотань та консультування у сфері охорони інтелектуальної власності   договірна  
251. Складання та розміщення профілю підприємства в системі EEN (Enterprise Europe Network)        договірна  
252. Аналіз ринку продукції (з урахуванням 1 товарної позиції, та 1 країни) договірна  
263. Розробка та супровід зовнішньоекономічних договорів   2268,00  
269. Конференц-сервіс   договірна  
270. Оформлення листа-запрошення для в’їзду в Україну з приватною або діловою метою        1020,00  
 271. Інформаційний моніторинг; огляд ринку; маркетингові дослідження  2952,00 

Примітка: При виконання послуг у терміновому режимі застосовується коефіцієнт 1,5.

Термін виконання робіт по кожній послузі визначається індивідуально.

При виконанні послуг у неробочий час та святкові дні вартість послуг оплачується у двократному розмірі.

Тарифи наведені без податку на додану вартість.

* на зазначені види послуг застосовуються договірні ціни, в залежності від витраченого часу.

Послуги із розміщення друкованих матеріалів інформаційного змісту у

ЖУРНАЛІ-ВІСНИКУ СУМСЬКОЇ ТПП «ДІЛОВІ НОВИНИ»

Код Назва послуги Пакет документів,   додаткова інформація Вартість послуги, за умови сплати членських внесків,в грн.,      без ПДВ
301. розміщення друкованих матеріалів інформаційного змісту у журналі-віснику Сумської ТПП «Ділові новини» 1 стор.кольорова (400 кв.см) 1820,00 *
302. розміщення друкованих матеріалів інформаційного змісту у журналі-віснику Сумської ТПП «Ділові новини» 1 стор. не кольорова (400 кв.см) 1200,00 *
303. розміщення друкованих матеріалів інформаційного змісту у журналі-віснику Сумської ТПП «Ділові новини» на обкладинці журналу ДН Договірна  
304. розміщення друкованих матеріалів інформаційного змісту у журналі-віснику Сумської ТПП «Ділові новини» ½ стор. (200 кв. см) 1000,00 *
305. розміщення друкованих матеріалів інформаційного змісту у журналі-віснику Сумської ТПП «Ділові новини» ¼ стор. (100 кв. см.) 600,00 *
306. розміщення текстової, фотографічної та іншої інформації замовника (не члена ТПП) на офиційному сайті Сумської ТПП   Договірна  
307. розміщення текстової, фотографічної та іншої інформації замовника (не члена ТПП) на сторінці Facebook Сумської ТПП   Договірна  
308. включення друкованої інформації замовника (не члена ТПП) до щотижневого інформаційного бюлетня палати та його розсилка членам Сумської ТПП   Договірна  

Примітка: При виконання послуг у терміновому режимі застосовується коефіцієнт 1,5.

Термін виконання робіт по кожній послузі визначається індивідуально.

При виконанні послуг у неробочий час та святкові дні вартість послуг оплачується у двократному розмірі.

Тарифи наведені без податку на додану вартість.

* на зазначені види послуг застосовуються договірні ціни, в залежності від витраченого часу.

ПОСЛУГИ ВИСТАВКОВОГО ЦЕНТРУ "ІЛЛІНСЬКИЙ"

Код Назва послуги Пакет документів,   додаткова інформація Вартість послуги, за умови сплати членських внесків,в грн., без ПДВ
502. Конференц-зал № 1 "Атріум"                   (2 поверх ВЦ "Іллінський" СТПП)   Договірна
503. Конференц-зал № 2                                  (2 поверх ВЦ "Іллінський" СТПП)   Договірна
504. Конференц-зал № 3 “VIP”                        (2 поверх ВЦ "Іллінський" СТПП)   Договірна
506. Оренда мультимедійного обладнання   Договірна
507. Оренда приміщення                                 (адміністративний корпус СТПП, торговий комплекс)   Договірна
508. Надання в користування погодинно демонстраційного обладнання   Договірна
509. Надання в користування погодинно аудіообладнання   Договірна
510. Надання в користування погодинно радіомікрофона   Договірна

ТАРИФИ

на послуги із засвідчення форс-мажорних обставин

(обставин непереборної сили),

які надаються Сумською ТПП у 2020 році

Код

Назва послуги

Пакет документів,   додаткова інформація

Вартість, грн. без ПДВ

601

Видача Сертифіката про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) для суб’єктів малого підприємництва (за умови надання відповідного підтвердження).

безкоштовно

602

Розгляд заяви і документів на предмет засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання податкових обов’язків платників податків, та видачі сертифіката про такі обставини або відмови у такій видачі.

422,00

603

Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання податкових обов’язків платників податків.

1214,00

604

Розгляд заяви і документів на предмет засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для цілей списання безнадійного податкового боргу, та видачі сертифіката про такі обставини або відмови у такій видачі.

6600,00

605

Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для цілей списання безнадійного податкового боргу.

1689,00

606

Розгляд заяви і документів на предмет засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання фізичними особами обов’язків (зобов’язань), передбачених нормативно-правовими актами України (крім договірних та податкових зобов'язань), та видачі сертифіката про такі обставини або відмови у такій видачі.

897,00

607

Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання фізичними особами обов’язків (зобов’язань), передбачених нормативно-правовими актами України (крім договірних та податкових зобов'язань).

1320,00

608

Розгляд заяви і документів на предмет Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання зобов'язань за договорами, укладеними між резидентами України, та видачі сертифіката про такі обставини або відмови у такій видачі.

2376,00

609

Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання зобов'язань за договорами, укладеними між резидентами України.

1320,00

610

Розгляд заяви і документів на предмет засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання обов'язків (зобов'язань), передбачених нормативно-правовими актами України (крім обов'язків платників податків та фізичних осіб), та видачі сертифіката про такі обставини або відмови у такій видачі.

4487,00

611

Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання обов'язків (зобов'язань), передбачених нормативно-правовими актами України (крім обов'язків платників податків та фізичних осіб).

1320,00

612

Розгляд заяви і документів на предмет засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання зобов'язань за зовнішньоекономічними контрактами (договорами), та видачі сертифіката про такі обставини або відмови у такій видачі.

7127,00

613

Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання зобов'язань за зовнішньоекономічними контрактами (договорами).

1320,00

614

Видача дубліката сертифіката про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили).

633,00

615

Видача копії сертифіката про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили).

475,00

Примітка:           

-При виконанні послуг у терміновому режимі застосовується коефіцієнт 2.

-При оформленні сертифікату на іноземній мові застосовується коефіцієнт 3.

-При терміновому порядку розгляду заяви і видачі сертифіката додатково іноземною мовою вартість послуги визначається з урахуванням коефіцієнта 5.

-Термін виконання робіт по кожній послузі визначається індивідуально.

Тарифи наведені без податку на додану вартість.

Наверх ↑



.
© Сумская торгово-промышленная палата
e-mail: chamber@cci.sumy.ua,   2006 - 2016 гг
Разработка сайта - Мэджик А