СУМСЬКА
ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ПАЛАТА


Тарифи послуг


Затверджено

Рішенням Президії Сумської ТПП

Протокол №248 від 21 грудня 2018р.

ТАРИФИ

НА ПОСЛУГИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ

СУМСЬКОЮ ТПП У 2019 РОЦІ

(вводяться в дію з 01 січня 2019 року)

ПОСЛУГИ УПРАВЛІННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ

Код Назва послуги Пакет документів,   додаткова інформація Вартість послуги,в грн., без ПДВ  
101 Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :До 20 сторінок включно
503,28 *
102 Відмова у видачі сертифіката (до сертифікатів усіх форм) Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :До 20 сторінок включно
+108.00 додатково *
103 Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :від 21 до 200 сторінок включно
1 151,28 *
105 Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :більше 200 сторінок включно
1 584,00 *
107 Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Кожна товарна позиція
(починаючи з 2)
90,00 *
109 Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Кожна (одна) сторінка додаткового аркуша до сертифіката 108.00 *
110 Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :До 20 сторінок включно
540,00 *
112 Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :від 21 до 200 сторінок включно
1 188,00 *
114 Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :більше 200 сторінок включно
1 944,00 *
116 Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Кожна товарна позиція
(починаючи з 2)
126,00 *
118 Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Кожна (одна) сторінка додаткового аркуша до сертифіката 108.00 *
119 Видача "замінного" сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів   432,00 *
121 Видача "замінного" сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів Кожна (одна) сторінка додаткового аркуша до сертифіката 108.00 *
122 Переоформлення та засвідчення сертифіката   180,00 *
123 Оформлення дубліката документа (Видача документа замість втраченого)   216,00 *
124 Вартість кожної додаткової товарної позиції в «замінному» Сертифікаті   90,00 *
125 Оформлення Сертифікату на вивіз продукції масово (за кожен транспортний засіб) 108,00 *
126 Оформлення додаткового примірника документа за 1 примірник 108,00 *
128 Надання висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що повністю вироблений в Україні   810,00 *
129 Надання висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що повністю вироблений в Україні Кожна товарна позиція
(починаючи з 2)
198,00 *
130 Надання висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом   972,00 *
131 Надання висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Кожна товарна позиція
(починаючи з 2)
216,00 *
132 Переоформлення висновку про походження товару (окремо проведена робота)   684,00 *
136 Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці)для партій товарів з різними критеріями походження (2 товарні позиції) 2 товарні позиції 1 192,32 *
138 Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що повністю вироблений в Україні Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :До 20 сторінок включно
288,00 *
139 Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що повністю вироблений в Україні Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :від 21 до 200 сторінок включно
342,00 *
140 Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що повністю вироблений в Україні Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :більше 200 сторінок включно
396,00 *
141 Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що повністю вироблений в Україні Кожна товарна позиція
(починаючи з 2)
54,00 *
142 Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :До 20 сторінок включно
378,00 *
143 Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :від 21 до 200 сторінок включно
432,00 *
144 Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
пакет документів :більше 200 сторінок включно
486,00 *
145 Надання висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Кожна товарна позиція
(починаючи з 2)
72,00 *
146 - кожне наступне найменування сировини, матеріалів та комплектуючих, використаних в готовій продукції,починаючи з 10 найменування (1 найменування) 14,40 *
151 Переоформлення висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм)   216,00 *
155 Розрахунок виходу готової продукції з сировини, підданій переробці на митній території України без виїзду на підприємство   1 944,00 *
157 Визначення коду продукції по ТН ЗЕД з видачею довідки: хімічної продукції і пов'язаних з нею галузей промисловості, автотранспортних засобів, обладнання, лікарських препаратів, запасних частин   1 080,00 *
158 Визначення коду продукції по ТН ЗЕД з видачею довідки: -іншої продукції   648,00 *
159 Визначення коду ДКПП на товари та послуги з видачею довідки   2 592,00 *
161 Проведення експертизи з урахуванням вартості однієї експерто-години 2 592,00 *
162 Додаткові послуги,пов'язані з проведенням експертизи з урахуванням вартості однієї експерто-години 216,00 *
163 Проведення експертизи вартості (експертна оцінка): за одну товарну позицію з урахуванням вартості однієї експерто-години 216,00 *
164 Визначення вартості нерухомого майна в залежності від його складності і обсягів: з урахуванням вартості однієї експерто-години 216,00 *
165 Проведення експертизи встановлення виробництва товарів, виконання робіт та надання послуг підприємством, розташованим на території України з наданням висновку експерта   2 592,00 *
167 Консультативні послуги з питань роботи управління експертизи та сертифікації з урахуванням вартості однієї експерто-години з урахуванням вартості однієї експерто-години 216,00 *
168 Підготовча робота з визначення походження товарів, за умовами угод про вільну торгівлю:   648,00 *
170 Засвідчення комерційних документів та перекладів один примірник документа 360,00  
171 Вартість одного експерто-часу   216,00 *
172 Ксерокопіювання документів, необхідних для складання заявок на послуги 1 сторінка 1,44 *
173 Комплекс послуг по штрихкодовому кодуванню   864,00 *
174 Присвоєння штрих-кодів за 1 заявку (до 10 тов. позицій) 432,00 *
175 Присвоєння штрих-кодів за 1 заявку (від 11 до 30 тов. позицій) 388,80 *
176 Присвоєння штрих-кодів за 1 заявку (більше 31тов. позицій) 345,60 *
177 Відмова у проведенні експертизи, визначенні коду продукції та послуги з видачею письмової відповіді з урахуванням вартості однієї експерто-години   216,00 *
178 Додаткові послуги   150,00 *
179 Оформлення сертифікату вільного продажу з урахуванням вартості однієї експерто-години 540,00 *

Примітка: При виконання послуг у терміновому режимі застосовується коефіцієнт 1,5.
При виконанні послуг у неробочий час та святкові дні вартість послуг оплачується у двократному розмірі.
* на зазначені види послуг застосовуються договірні ціни, в залежності від витраченого часу.

ПОСЛУГИ УПРАВЛІННЯ ЗЕЗ та ВД

Код Назва послуги Пакет документів,   додаткова інформація Вартість послуги,в грн., без ПДВ  
202 Довідка про фірму   750,00 *
203 Консультаційна довідка/-аналітична довідка (письмова до 2 стр.)   1 100,00 *
204 Цінова довідка з урахуванням 1 товарної позиції, на конкретну дату   1 650,00 *
205 Фактографічна довідка   880,00 *
207 Розповсюдження та передача ділової пропозиції/ запиту іноземного партнера   1 625,00 *
208 Попередній пошук партнера   1 625,00 *
210 Консультативні послуги (надання консультацій) з урахуванням вартості експерто-години 216,00 *
211 Оформлення та видача дубліката раніше виданог документа (замість втраченого)   108,00 *
212 Переоформлення та засвідчення раніше виданої цінової довідки або фактографічної довідки (за умови звернення протягом п'яти робочих днів)   648,00 *
213 Засвідчення додаткової копії документа   108,00 *
217 Письмовий переклад з/на іноземну мову стандартного документу, вартість за 1 документ: з урахуванням вартості експерто-години 216,00 *
220 Усний послідовний переклад (вартість без ПДВ за 1 годину) з урахуванням вартості експерто-години договірна  
223 Організаційний внесок за участь в бізнес-місії   договірна  
227 Консультація з візових питань з урахуванням вартості експерто-години договірна  
228 Консультація з питань публічних закупівель за 1 годину   216,00 *
230 Підготовка та супровід документації для участі у процедурі публічних закупівель   договірна  
231 Навчання спеціаліста у сфері публічних закупівель (1 особа)   договірна  
233 Організація та проведення навчально-практичних семінарів, тренінгів та інше        договірна  
234 Інформаційні послуги        договірна
235 Складання заявки на реєстрацію торговельної марки в Україні ( залежно від зображення позначення, кількості найменувань товарів і послуг).Ведення листування з ДП УКРПАТЕНТ.   2520,00 *
236 Складання та оформлення заявочних документів для одержання правової охорони торговельної марки в Російській Федерації (залежно від зображення позначення, кількості найменувань товарів та послуг).   2520,00 *
237 Складання договору про передачу прав власності та/або ліцензійного договору на об’єкт інтелектуальної власності (залежно від об'єкта, умов договору тощо).   2520,00 *
238 Складання заявки на продовження дії cвідоцтва на товарний знак.   840,00 *
239 Складання клопотання про поновлення строку надходження документів, сплати державного мита або зборів за дії, пов’язані з охороною прав на об’єкти інтелектуальної власності; внесення змін в матеріали заявки.   840,00 *
240 Підготовка та надсилання матеріалів заявки на одержання патенту на винахід /корисну модель. Ведення листування із ДП «Укрпатент».   11340,00 *
241 Оформлення матеріалів заявки на реєстрацію авторського права (на твір, комп’ютерну програму, тощо).   2730,00 *
242 Складання заявки на одержання патенту на промисловий зразок, комплексний супровід реєстрації до отримання охоронного документу   3570,00 *
243 Складання клопотань та консультування у сфері охорони інтелектуальної власності   договірна  
251 Складання та розміщення профілю підприємства в системі EEN (Enterprise Europe Network)        договірна  
252 Аналіз ринку продукції (з урахуванням 1 товарної позиції, та 1 країни) договірна  
263 Розробка та супровід зовнішньоекономічних договорів   1 944,00  
269 Конференц-сервіс   договірна  
270 Оформлення листа-запрошення для в’їзду в Україну з приватною або діловою метою        864,00  
Примітка: При виконання послуг у терміновому режимі застосовується коефіцієнт 1,5.
При виконанні послуг у неробочий час та святкові дні вартість послуг оплачується у двократному розмірі.
Тарифи наведені без податку на додану вартість.
* на зазначені види послуг застосовуються договірні ціни, в залежності від витраченого часу.

Послуги із розміщення друкованих матеріалів інформаційного змісту у

ЖУРНАЛІ-ВІСНИКУ СУМСЬКОЇ ТПП «ДІЛОВІ НОВИНИ»

Код

Назва послуги

Пакет документів,   додаткова інформація

Вартість послуги,в грн., без ПДВ

301

розміщення друкованих матеріалів інформаційного змісту у журналі-віснику Сумської ТПП «Ділові новини»

1 стор.кольорова (400 кв.см)

1650,00

*

302

розміщення друкованих матеріалів інформаційного змісту у журналі-віснику Сумської ТПП «Ділові новини»

1 стор. не кольорова (400 кв.см)

1100,00

*

303

розміщення друкованих матеріалів інформаційного змісту у журналі-віснику Сумської ТПП «Ділові новини»

на обкладинці журналу ДН

Договірна

304

розміщення друкованих матеріалів інформаційного змісту у журналі-віснику Сумської ТПП «Ділові новини»

½ стор. (200 кв. см)

900,00

*

305

розміщення друкованих матеріалів інформаційного змісту у журналі-віснику Сумської ТПП «Ділові новини»

¼ стор. (100 кв. см.)

550,00

*

306

розміщення текстової, фотографічної та іншої інформації замовника (не члена ТПП) на офиційному сайті Сумської ТПП

Договірна

307

розміщення текстової, фотографічної та іншої інформації замовника (не члена ТПП) на сторінці Facebook Сумської ТПП

Договірна

308

включення друкованої інформації замовника (не члена ТПП) до щотижневого інформаційного бюлетня палати та його розсилка членам Сумської ТПП

Договірна

Примітка: При виконання послуг у терміновому режимі застосовується коефіцієнт 1,5.
При виконанні послуг у неробочий час та святкові дні вартість послуг оплачується у двократному розмірі.
Тарифи наведені без податку на додану вартість.
* на зазначені види послуг застосовуються договірні ціни, в залежності від витраченого часу.

ПОСЛУГИ ВИСТАВКОВОГО ЦЕНТРУ "ІЛЛІНСЬКИЙ"

Код

Назва послуги

Пакет документів,   додаткова інформація

Вартість послуги,в грн., без ПДВ

501

Організаційний внесок за участь у виставковому заході

Договірна

502

Конференц-зал № 1 "Атріум"                   (2 поверх ВЦ "Іллінський" СТПП)

Договірна

503

Конференц-зал № 2                                  (2 поверх ВЦ "Іллінський" СТПП)

Договірна

504

Конференц-зал № 3 “VIP”                        (2 поверх ВЦ "Іллінський" СТПП)

Договірна

505

Виставковий зал                                       (1 поверх ВЦ "Іллінський" СТПП)

Договірна

506

Оренда мультимедійного обладнання

Договірна

507

Оренда приміщення                                 (адміністративний корпус СТПП)

Договірна

508

Надання в користування погодинно демонстраційного обладнання

72,00

509

Надання в користування погодинно аудіообладнання

72,00

510

Надання в користування погодинно радіомікрофона

72,00

ТАРИФИ

на послуги із засвідчення форс-мажорних обставин

(обставин непереборної сили),

які надаються Сумською ТПП у 2018 році

(вводяться в дію з 01.07.2017 року)

Код

Назва послуги

Пакет документів,   додаткова інформація

Вартість, грн. без ПДВ

601 Видача Сертифіката про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) для суб’єктів малого підприємництва (за умови надання відповідного підтвердження).   безкоштовно
602 Розгляд заяви і документів на предмет засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання податкових обов’язків платників податків, та видачі сертифіката про такі обставини або відмови у такій видачі.   422,00
603 Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання податкових обов’язків платників податків.   1214,00
604 Розгляд заяви і документів на предмет засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для цілей списання безнадійного податкового боргу, та видачі сертифіката про такі обставини або відмови у такій видачі.   6600,00
605 Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для цілей списання безнадійного податкового боргу.   1689,00
606 Розгляд заяви і документів на предмет засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання фізичними особами обов’язків (зобов’язань), передбачених нормативно-правовими актами України (крім договірних та податкових зобов'язань), та видачі сертифіката про такі обставини або відмови у такій видачі.   897,00
607 Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання фізичними особами обов’язків (зобов’язань), передбачених нормативно-правовими актами України (крім договірних та податкових зобов'язань).   1320,00
608 Розгляд заяви і документів на предмет Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання зобов'язань за договорами, укладеними між резидентами України, та видачі сертифіката про такі обставини або відмови у такій видачі.   2376,00
609 Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання зобов'язань за договорами, укладеними між резидентами України.   1320,00
610 Розгляд заяви і документів на предмет засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання обов'язків (зобов'язань), передбачених нормативно-правовими актами України (крім обов'язків платників податків та фізичних осіб), та видачі сертифіката про такі обставини або відмови у такій видачі.   4487,00
611 Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання обов'язків (зобов'язань), передбачених нормативно-правовими актами України (крім обов'язків платників податків та фізичних осіб).   1320,00
612 Розгляд заяви і документів на предмет засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання зобов'язань за зовнішньоекономічними контрактами (договорами), та видачі сертифіката про такі обставини або відмови у такій видачі.   7127,00
613 Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання зобов'язань за зовнішньоекономічними контрактами (договорами).   1320,00
614 Видача дубліката сертифіката про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили).  

633,00

615 Видача копії сертифіката про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили).  

475,00

Примітка:           

-При виконанні послуг у терміновому режимі застосовується коефіцієнт 2.

-При оформленні сертифікату на іноземній мові застосовується коефіцієнт 3.

-При терміновому порядку розгляду заяви і видачі сертифіката додатково іноземною мовою вартість послуги визначається з урахуванням коефіцієнта 5.

Тарифи наведені без податку на додану вартість.

Наверх ↑

.
© Сумская торгово-промышленная палата
e-mail: chamber@cci.sumy.ua,   2006 - 2016 гг
Разработка сайта - Мэджик А