Наразі колектив підприємства спільно з партнерами розпочав маркетингову кампанію з просування науково-технічних розробок у сфері залізничного транспорту. Про це повідомив директор ТОВ «Науково-виробнича комерційна фірма «ГЛОБУС» Олександр ЗАБУЛДИГІН. Підприємство формує «портфель замовлень» для консультацій спеціалістів і укладання договорів щодо впровадження зазначених технологій і розміщення конкретних заявок на відновлення маневрових тепловозів. «Метою науково-технічних розробок є забезпечення міцності, довговічності технічних характеристик двигунів і агрегатів. Це досягається за рахунок використання технологій дискретного зміцнення робочих поверхонь чавунних і сталевих деталей, зміцнення поверхонь алюмінієвих деталей гальвано-плазмовим методом і способом іонного бомбардування поверхні деталей. Зазначені технології нині впроваджені більш як на 10 підприємствах України. Зокрема, об’єктами застосування таких технологій були тепловозні дизелі типу 10Д100 і 5Д49. При цьому використовується метод зміцнення робочих поверхонь чавунних і сталевих деталей електроіскровим способом і метод керованого руйнування матеріалу деталі з отриманням необхідних форм і розмірів. Замість повного пропонується дискретне покриття. Наприклад, дискретне зміцнення чавунних колінвалів забезпечує підвищення їх зносостійкості в 8-10 разів у порівнянні зі станом після нормалізації. Встановлено, що після застосування методу гальвано-плазмової обробки поршнів їх ресурс збільшився втричі, а то і вчетверо», – зазначив Олександр Забулдигін. ПРОДУКЦІЯ ТОВ «НВКФ «ГЛОБУС» Стартер тепловозний ПС-У2М Електростартер типу ПС-У2 призначений для пуску дизеля і розрахований для короткочасної роботи від акумуляторної батареї. Основні параметри при живленні від акумуляторної батареї типу 32ТН-450 напругою 64 В або типу 6СТЕН-140М швидкістю 254 А / ч і напругою 60 В при живлячих дротах довжиною не більше 10 м і перерізі 120 кв. м по міді: – номінальна потужність – 22 кВт; – максимальний момент при рушанні 156,8 Н-м (16 кгс-м); – номінальне число обертів 2500 об./хв.; – момент прокрутки при номінальному числі обертів 8,5 кгс-м. Використання закрите, горизонтальне, розраховане на кріплення до дизеля за допомогою хомутів і фіксацію з торця. Напрямок обертання правий (за годинниковою стрілкою) з боку приводу. Режим роботи стартера пс-у2 короткочасний з тривалістю включення до 6 с.; допускається чотириразовий пуск з інтервалом між включеннями – не менше 10-15 с. Перерва між чотириразовими пусками для охолодження – не менше 30 хв. Маса стартера – 60 кг. Колектори випускні 3А-6Д49 Колектори вихлопні 3А-6Д49 встановлюються на дизелі 3А-6Д49 і 7-6Д49 для маневрових тепловозів ТГМ6. На кожен ряд циліндрів встановлений однотрубний, двостінний екранований колектор, що охолоджується водою. Він складається з ланки газового трубопроводу, з’єднаного з патрубком. Колектори випускні 2-5Д49 Встановлюються на дизель-генератори 1А-9ДГ і 2А-9ДГ для магістральних тепловозів 2ТЕ116, 2ТЕ10М, 2ТЕ10 і пасажирських тепловозів ТЕП70. Колектори випускні 2-26ДГ Встановлюються на дизель-генератори 2-26ДГ, 12-26ДГ і 4-26ДГ для маневрових тепловозів ТЕМ7, ТЕМ7 і пересувної електростанції ПЕ-6М. [ /about/pressa/start11.JPG ] [ /about/pressa/kollekt.JPG ] [ /about/pressa/start2.JPG ] Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича комерційна фірма «ГЛОБУС» створене 2012 року. Спершу воно займалося ремонтом електрообладнання для маневрових тепловозів. У 2013 році підприємство почало випуск запасних частин, зокрема елекростартера ПС-У2М як модернізованої версії стартера ПС-У2, котрий на той час було знято з виробництва в Україні. Відповідно до внутрішніх технічних умов, компанія «ГЛОБУС» при виробництві ПС-У2М змінила технологію збірки колекторного вузла, а також застосувала сучасні види ізоляційних матеріалів і мідної групи стартера (елмікатерм 529099, ізофлекс 191, сучасний емаль-провід ПЕТ-155). При бондажуванні якоря почали застосовувати сучасну склобондажну стрічку ЕЛСБЕ 155. При цьому технічні характеристики стартера залишилися без змін. 2018 року підприємство почало випуск вихлопних колекторів 3А-6Д49, 2-5Д49, 2-26ДГ з водяним охолодженням для маневрових тепловозів. Наразі НВКФ «ГЛОБУС» освоює випуск колектора вихлопного 0210.85.000-4-1 для маневрового тепловоза ТГМ-4. ТОВ «НВКФ «ГЛОБУС» має контракти з компаніями Чехії, Словаччини, Латвії, Литви, Естонії, Білорусі. У планах – розширення економічних зв’язків, вихід на ринки Польщі, Куби, Ірану. ТОВ «НВКФ «ГЛОБУС» Вул. Курська, 147, м. Суми, Україна, 40031 Директор: Забулдигін Олександр Євгенович т/ф.: +38 0542 79 22 79; +38 095 385 09 29 e-mail: [email protected] [ mailto:[email protected] ] сайт: ooonpkf-globus.uaprom.net
КОМПАНІЯ «ГЛОБУС» РОЗШИРЮЄ ЕКОНОМІЧНІ ЗВ’ЯЗКИ
