НАВЧАННЯ НА ТЕМУ: «ВІЙСЬКОВИЙ ОБЛІК. АЛГОРИТМ БРОНЮВАННЯ ВІЙСЬКОВОЗОБОВ’ЯЗАНИХ»

Сумська ТПП запрошує на навчання з питань ведення військового обліку, що відбудеться 09 квітня 2024 року.
Початок о 10.00, тривалість навчання 4 години.

Під час навчання комплексно розглядаються питання із урахуванням останніх змін до законодавства та напрацьованої практики для успішного ведення військового обліку, зокрема:

  • Визначення поняття військового обліку, його види.
  • Огляд законодавства.
  • Відповідальна особа за ведення військового обліку.
  • Списки персонального військового обліку.
  • Військово-облікові документи.
  • Повідомлення до ТЦК.
  • Право на відстрочку від мобілізації, її анулювання.
  • Складання списків для бронювання: кого включаємо, кого не враховуємо.
  • Надання статусу критично важливого підприємства.
  • Покроковий алгоритм бронювання військовозобов’язаних.
  • Підтвердження бронювання, видача витягу.
  • Строки бронювання.
  • Постановка на спеціальний військовий облік.
  • Повторне бронювання.
  • Покрокові дії у разі звільнення заброньованого працівника.
  • Цікаві запитання та відповіді.Вартість навчання за 1 людину складає 1980 грн. з ПДВ, для членів Сумської ТПП – 1680 грн. з ПДВ.
    Учасникам буде запропоновано каву-брейк та обід.

    Навчання проводить лектор – інспектор з кадрів Сумської ТПП, сертифікований фахівець з військового обліку з 20-річним стажем Оксана ЯРУТА.

    Учасникам навчання видаються сертифікати про прослуховування семінару та друковані навчальні матеріали.

    Кількість місць обмежена.

    Для реєстрації на участь у семінарі обов’язково заповнити реєстраційну форму до 07 квітня 2024 року за посиланням:   https://cutt.ly/xwBGWoa1

    Місце проведення заходу повідомимо додатково після реєстрації.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

SUMY CHAMBER OF
COMMERCE AND INDUSTRY

СУМСЬКА ТОРГОВО-
ПРОМИСЛОВА ПАЛАТА
Поштова адрес: 40030, м.Суми, а/с 105
Телефони: +38 (0542) 600-390 (приймальня)
2025 - © by Sumy chamber of commerce & industry. Design & Programming by St/Co