До уваги бюджетних установ, підприємств, організацій Сумської області залишилося 3 дні до початку офлайн комплексного навчання з питань публічних закупівель на тему: “ЕФЕКТИВНЕ ПРОВЕДЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ” КОЛИ? ОФЛАЙН: 28-29 січня 2021 року за адресою: м. Суми, вул.Іллінська, 7А. ЧАС НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗАМОВНИКІВ: 2 дні щоденно з 09:30. ПРОГРАМА НАВЧАННЯ – http://cci.sumy.ua/about/newsletter/prog012021.doc [ http://cci.sumy.ua/about/newsletter/prog012021.doc ] Під час навчання комплексно розглядаються питання для успішного проведення закупівель, зокрема: -Призначення та регулювання діяльності уповноважених осіб; -Планування закупівель та внесення змін до річного плану закупівель на 2021 рік; -Особливості закупівель робіт та послуг з поточного ремонту; -Закупівлі без використання електронної системи; -Алгоритм проведення спрощених закупівель; – Складання та зміна тендерної документації відповідно до вимог нового закону; -Процедури закупівель за новим законом; -Закупівля комунальних послуг, захист від демпінгу при закупівлі природного газу, електричної енергії; -Контроль та відповідальність у сфері закупівель, моніторинг закупівель; -Договір про закупівлю, зміна умов договорів про закупівлю. По закінченню навчання видаються сертифікати. Навчання проводить Світлана Колодяжна, спеціаліст-юрисконсульт Сумської торгово-промислової палати, тренер-практик у сфері закупівель. Для реєстрації на участь у семінарі та отримання додаткової інформації, звертайтеся за тел.: 067-542-91-19, 066-055-40-66 або на е-mail: [email protected] [ mailto:[email protected] ] Додатково інформуємо про інші послуги у сфері публічних закупівель: супровід планування закупівель; супровід спрощених закупівель, відкритих торгів та переговорної процедури закупівель; складання тендерної документації, протоколів прийнятих рішень. Вартість послуг – договірна. Посилання на Facebook – https://www.facebook.com/1455397781420058/posts/2589947294631762/?sfnsn=mo [ https://www.facebook.com/1455397781420058/posts/2589947294631762/?sfnsn=mo ]
НАВЧАННЯ З СУМСЬКОЮ ТПП!
