Шановні члени Сумської ТПП, запрошуємо Вас на вебінар «Маркетинг на карантині: що потрібно знати підприємцю, щоб ефективно просувати бізнес» Дата та час – 23 квітня, 10:00 — 16:30 ОНЛАЙН Zoom-конференція Реєстрація обов’язкова до 22.04 за посиланням: https://forms.gle/sGYNimZGL2JG4dyMA [ https://forms.gle/sGYNimZGL2JG4dyMA ] Участь безкоштовна. Кількість місць обмежена. COVID-19 спрацював як висококласний каталізатор змін. Він забезпечив швидкий перехід до нових рішень в маркетингу. Форсував застосування радикально інших підходів для просування бізнесу. Протягом вебінару Ольга Роєнко, креативна підприємиця, маркетологиня, засновниця та СЕО Royenko Marketing Agency разом з власниками, директорами і топменеджерами компаній будуть розбиратись з побудовою маркетингову на карантині. Буде багато інсайтів: – 5 “незручних” запитань для власника бізнесу про маркетинг і як знайти на них правильні відповіді – маркетинг “своїми руками” як просувати бізнес власними силами – креатив “на роботі у бізнесу”: звідки беруться креативні ідеї для просування бізнесу і як генерувати їх самостійно Більше про спікерку вебінару Ольгу Роєнко: – досвід більше 15-ти років в маркетингових комунікаціях – в портфоліо СЕО Royenko Marketing Agency, робота з такими брендами як McDonald’s, COMFY, Samsung, Eco-lavka, WWF та ін. – авторка навчального курсу з побудови функції маркетингу з “нуля” в компаніях малого і середнього бізнесу – спікерка конференцій на тему підприємництва, зокрема Форуму Малого і Середнього бізнесу – авторка статей та публікацій на тему маркетингу та підприємництва для MC.Today, NV.UA, AIN.UA та інших ЗМІ. Подія на Facebook- https://fb.me/e/aMqHIYH0z [ https://fb.me/e/aMqHIYH0z ] Захід організований Чернігівською торгово-промисловою палатою, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Інформаційні партнери заходу Сумська ТПП, Славутицький міський фонд підтримки підприємництва, Громадська організація “Рада молодих вчених”. Посилання на Facebook – https://www.facebook.com/1455397781420058/posts/2649218438704647/?sfnsn=mo [ https://www.facebook.com/1455397781420058/posts/2649218438704647/?sfnsn=mo ]
ВЕБІНАР «МАРКЕТИНГ НА КАРАНТИНІ: ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПІДПРИЄМЦЮ, ЩОБ ЕФЕКТИВНО ПРОСУВАТИ БІЗНЕС»
