Тарифи на 2025 рік

Затверджено
Рішенням Президії Сумської ТПП
Протокол № 296 від 02.12.2024 року

Тарифи на послуги, які надаються Сумською ТПП у 2025 році

(вводяться в дію з 01 січня 2025 року)
  • ПОСЛУГИ УПРАВЛІННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ
    • ПОСЛУГИ УПРАВЛІННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ
      Код Назва послуги Пакет документів,   додаткова інформація Вартість послуги в грн., без ПДВ
      101 Видача сертифіката на партію товару  з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :До 20 сторінок включно
      1050,00 *
      102 Відмова у видачі сертифіката будь-якої форми Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :До 20 сторінок включно
      +225,00 додатково *
      103 Видача сертифіката на партію товару  з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :від 21 до 200 сторінок включно
      2400,00 *
      105 Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :більше 200 сторінок включно
      3300,00 *
      107 Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Кожна товарна позиція
      (починаючи з 2)
      187,50 *
      109 Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Кожна (одна) сторінка додаткового аркуша до сертифіката 225,00 *
      110 Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :До 20 сторінок включно
      1125,00 *
      112 Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :від 21 до 200 сторінок включно
      2475,00 *
      114 Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :більше 200 сторінок включно
      4050,00 *
      116 Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Кожна товарна позиція
      (починаючи з 2)
      262,50 *
      118 Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Кожна (одна) сторінка додаткового аркуша до сертифіката 225,00 *
      119 Видача “замінного” сертифіката на партію товару  з наступним оформленням відповідних документів 900,00 *
      121 Видача “замінного” сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів Кожна (одна) сторінка додаткового аркуша до сертифіката 225,00 *
      122 Переоформлення та засвідчення сертифіката 375,00 *
      123 Оформлення дубліката документа (Видача документа замість втраченого) 450,00 *
      124 Вартість кожної додаткової товарної позиції в «замінному» Сертифікаті 187,50 *
      125 Оформлення Сертифікату на вивіз продукції масово (за кожен транспортний засіб) 225,00 *
      126 Оформлення додаткового примірника документа за 1 примірник 225,00 *
      127.1 Надання електронного висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що повністю вироблений в Україні 9900,00 *
      127.2 Надання електронного висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом 10800,00 *
      128 Надання  висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що повністю вироблений в Україні 1687,50 *
      129 Надання  висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що повністю вироблений в Україні Кожна товарна позиція
      (починаючи з 2)
      412,50 *
      130 Надання  висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом 3600,00 *
      131 Надання  висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Кожна товарна позиція
      (починаючи з 2)
      450,00 *
      132 Переоформлення висновку про походження товару (окремо проведена робота) 1425,00 *
      136 Надання  висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці)для партій товарів з різними критеріями походження (2 товарні позиції) 2 товарні позиції 2475,00 *
      138 Надання  висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що повністю вироблений в Україні Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :До 20 сторінок включно
      600,00 *
      139 Надання  висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що повністю вироблений в Україні Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :від 21 до 200 сторінок включно
      712,50 *
      140 Надання  висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що повністю вироблений в Україні Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :більше 200 сторінок включно
      825,00 *
      141 Надання  висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що повністю вироблений в Україні Кожна товарна позиція
      (починаючи з 2)
      112,50 *
      142 Надання  висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :До 20 сторінок включно
      787,50 *
      143 Надання  висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :від 21 до 200 сторінок включно
      900,00 *
      144 Надання  висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :більше 200 сторінок включно
      1012,50 *
      145 Надання  висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Кожна товарна позиція
      (починаючи з 2)
      150,00 *
      146 – кожне наступне найменування сировини, матеріалів та комплектуючих, використаних в готовій продукції,починаючи з 10 найменування (1 найменування) 30,00 *
      151 Переоформлення висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) 450,00 *
      155 Розрахунок виходу готової продукції з сировини, підданій переробці на митній території України без виїзду на підприємство 4050,00 *
      157 Визначення коду продукції по ТН ЗЕД  з видачею довідки: хімічної продукції і пов’язаних з нею галузей промисловості, автотранспортних засобів, обладнання, лікарських препаратів, запасних частин 3600,00 *
      158 Визначення коду продукції по ТН ЗЕД  з видачею довідки: -іншої продукції 2700,00 *
      159 Визначення коду ДКПП на товари та послуги з видачею довідки 3600,00 *
      161 Проведення експертизи товарів з урахуванням вартості однієї експерто-години 7200,00 *
      162 Додаткові послуги, пов’язані з проведенням експертизи товарів з урахуванням вартості однієї експерто-години 450,00 *
      163 Проведення експертизи вартості (експертна оцінка)  за одну товарну позицію з урахуванням вартості однієї експерто-години 450,00 *
      164 Визначення вартості нерухомого майна в залежності від його складності і обсягів з урахуванням вартості однієї експерто-години 450,00 *
      165 Проведення експертизи встановлення виробництва товарів, виконання робіт та надання послуг підприємством, розташованим на території України з наданням висновку експерта 7200,00 *
      167 Консультативні послуги з питань роботи управління експертизи та сертифікації з урахуванням вартості однієї експерто-години з урахуванням вартості однієї експерто-години 450,00 *
      168 Підготовча робота з визначення походження товарів, за умовами угод про вільну торгівлю 1350,00 *
      170 Засвідчення комерційних документів та перекладів за один примірник документа 635,00
      171 Вартість одного експерто-часу 450,00 *
      172 Ксерокопіювання  документів, необхідних для складання заявок на послуги 1 сторінка 10,00 *
      173.1 Комплекс послуг по штрихкодовому кодуванню для юридичних осіб 2250,00 *
      173.2 Комплекс послуг по штрихкодовому кодуванню для ФОП 1530,00 *
      174.1 Присвоєння штрих-кодів для юридичних осіб за 1 заявку (до 10 тов. позицій) 660,00 *
      174.2 Присвоєння штрих-кодів для ФОП за 1 заявку (до 10 тов. позицій) 330,00 *
      175.1 Присвоєння штрих-кодів для юридичних осіб за 1 заявку (від 11 до 30 тов. позицій) 590,00 *
      175.2 Присвоєння штрих-кодів для ФОП за 1 заявку (від 11 до 30 тов. позицій) 242,00 *
      176.1 Присвоєння штрих-кодів для юридичних осіб за 1 заявку (більше 31тов. позицій) 525,00 *
      176.2 Присвоєння штрих-кодів для ФОП за 1 заявку (більше 31тов. позицій) 215,00 *
      177 Відмова у проведенні експертизи, визначенні коду продукції та послуги з видачею письмової відповіді з урахуванням вартості однієї експерто-години 450,00 *
      178 Додаткові послуги 150,00 *
      178.1 Додаткові послуги за межі області 10000,00 *
      179 Оформлення сертифікату вільного продажу з урахуванням вартості однієї експерто-години 1125,00 *
      180 Оформлення сертифікату вільного продажу (додаткові аркуші) Кожна (одна) сторінка додаткового аркуша до сертифіката 225,00 *

      Примітка: При виконання послуг у терміновому режимі застосовується коефіцієнт 1,5.

      Термін виконання робіт по кожній послузі визначається індивідуально
      При виконанні послуг у неробочий час та святкові дні вартість послуг оплачується у двократному розмірі.
      * на зазначені види послуг застосовуються договірні ціни, в залежності від витраченого часу.

  • ПОСЛУГИ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОДІЇ З БІЗНЕСОМ
    • ПОСЛУГИ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОДІЇ З БІЗНЕСОМ
      Код Назва послуги Пакет документів,   додаткова інформація Вартість послуги, без сплати членських внесків,в грн., без ПДВ
      202 Довідка про фірму 1565,00 *
      203 Консультаційна довідка/-аналітична довідка (письмова до 2 стр.) 2293,00 *
      204.1 Цінова довідка Одна(перша) товарна позиція на  конкретну дату 1855,00 *
      204.2.1 Висновок за результатами цінового моніторінгу Від 1 до 5 товарних позицій на  конкретну дату 1466,00 *
      204.2.2 Висновок за результатами цінового моніторінгу Від 6 до 10 товарних позицій на  конкретну дату 1920,00 *
      204.2.3 Висновок за результатами цінового моніторінгу Від 11 до 25 товарних позицій на  конкретну дату 2400,00 *
      204.2.4 Висновок за результатами цінового моніторінгу Від 26 до 40 товарних позицій на  конкретну дату 3360,00 *
      204.2.5 Висновок за результатами цінового моніторінгу Від 41 до 50 товарних позицій на  конкретну дату 4320,00 *
      204.2.6 Висновок за результатами цінового моніторінгу Понад 51 товарну позицію на  конкретну дату 5760,00 *
      204.3 Експертний висновок Одна(перша) товарна позиція на  конкретну дату 3600,00 *
      204.4 Цінова довідка Висновок за результатами цінового моніторінгу, експертний висновок Кожна товарна позиція (починаючи з другої) 450,00 *
      204.5 Цінова довідка Висновок за результатами цінового моніторінгу, експертний висновок Кожна конкретна дата (починаючи з другої товарної позиції) 450,00 *
      204.6 Додаткові послуги, повязанї з видачею цінової довідки, висновку за результатами цінового моніторінгу, експертного висновку з урахуванням вартості експерто-години 450,00 *
      204.7 Цінове дослідження з видачею довідки 1899,00 *
      205 Фактографічна довідка 2250,00 *
      207 Розповсюдження та передача ділової пропозиції/ запиту іноземного партнера 3375,00 *
      208 Попередній пошук партнера 3375,00 *
      210 Консультативні послуги (надання консультацій) з урахуванням вартості експерто-години 450,00 *
      211 Оформлення та видача дубліката раніше виданого документа (замість втраченого) 225,00 *
      212 Переоформлення та засвідчення раніше виданої цінової довідки або фактографічної довідки (за умови звернення протягом п’яти робочих днів) 1350,00 *
      213 Оформлення додаткової копії документа 225,00 *
      217 Письмовий переклад з/на іноземну мову стандартного документу, вартість за 1 сторінку з урахуванням вартості експерто-години 450,00 *
      220 Усний послідовний переклад (вартість без ПДВ за 1 годину) з урахуванням вартості експерто-години договірна
      223 Організаційний внесок за участь в бізнес-місії договірна
      227  Консультація з візових питань з урахуванням вартості експерто-години договірна
      228 Консультація з питань проведення процедури публічних закупівель за 1 годину 450,00 *
      230 Підготовка та супровід документації для участі у процедурі публічних закупівель  договірна
      231 Навчання спеціаліста у сфері публічних закупівель (1 особа)  договірна
      233 Організація та проведення навчально-практичних семінарів, тренінгів та інше договірна
      234 Інформаційні послуги договірна
      235 Складання заявки на реєстрацію торговельної марки в Україні ( залежно від зображення позначення, кількості найменувань товарів і послуг).Ведення листування з ДП УКРПАТЕНТ. 4500,00 *
      236 Складання та оформлення заявочних документів для одержання правової охорони торговельної марки в Російській Федерації (залежно від зображення позначення, кількості найменувань товарів та послуг). 4500,00 *
      237 Складання договору про передачу прав власності та/або ліцензійного договору на об’єкт інтелектуальної власності (залежно від об’єкта, умов договору тощо). 4500,00 *
      238 Складання заявки на продовження дії cвідоцтва на товарний знак. 1500,00 *
      239 Складання клопотання про поновлення строку надходження документів, сплати державного мита або зборів за дії, пов’язані з охороною прав на об’єкти інтелектуальної власності; внесення змін в матеріали заявки. 1500,00 *
      240 Підготовка  та надсилання матеріалів заявки на одержання патенту на винахід /корисну модель. Ведення листування із ДП «Укрпатент». 17250,00 *
      241 Оформлення матеріалів заявки на реєстрацію авторського права (на твір, комп’ютерну програму, тощо). 4875,00 *
      242 Складання заявки на одержання патенту на промисловий зразок, комплексний супровід реєстрації до отримання охоронного документу 6375,00 *
      243 Складання клопотань та консультування у сфері охорони інтелектуальної власності договірна
      244 *
      251 Складання та розміщення профілю підприємства в системі EEN (Enterprise  Europe Network) договірна
      252 Аналіз ринку продукції (з урахуванням 1 товарної позиції, та 1 країни) договірна
      263 Розробка та супровід зовнішньоекономічних договорів 15000,00 *
      269 Конференц-сервіс договірна
      270 Оформлення листа-запрошення для в’їзду в Україну з приватною або діловою метою 3000,00
      271 Інформаційний моніторинг; огляд ринку; маркетингові дослідженняУкраїну з приватною або діловою метою 5000,00 *

      Примітка: При виконання послуг у терміновому режимі застосовується коефіцієнт 1,5.

      Термін виконання робіт по кожній послузі визначається індивідуально
      При виконанні послуг у неробочий час та святкові дні вартість послуг оплачується у двократному розмірі.
      * на зазначені види послуг застосовуються договірні ціни, в залежності від витраченого часу.

  • ПОСЛУГИ ВИСТАВКОВОГО ЦЕНТРУ "ІЛЛІНСЬКИЙ"
    • ПОСЛУГИ ВИСТАВКОВОГО ЦЕНТРУ "ІЛЛІНСЬКИЙ"
      Код Назва послуги Пакет документів,   додаткова інформація Вартість послуги, за умови сплати членських внесків,в грн., без ПДВ
      502. Конференц-зал № 1 “Атріум”                   (2 поверх ВЦ “Іллінський” СТПП) Договірна
      503. Конференц-зал № 2                                  (2 поверх ВЦ “Іллінський” СТПП) Договірна
      504. Конференц-зал № 3 “VIP”                        (2 поверх ВЦ “Іллінський” СТПП) Договірна
      506. Оренда мультимедійного обладнання Договірна
      507. Оренда приміщення                                 (адміністративний корпус СТПП, торговий комплекс) Договірна
      508. Надання в користування погодинно демонстраційного обладнання Договірна
      509. Надання в користування погодинно аудіообладнання Договірна
      510. Надання в користування погодинно радіомікрофона Договірна
  • ДОРАДНИЦТВО
    • ДОРАДНИЦТВО
      Код Назва послуги Пакет документів,   додаткова інформація Вартість послуги за годину, грн., без ПДВ
      800 Консультаційні послуги дорадчої служби 450 *
      801 Вартість 1 часу проведення лекції (без урахування оплати праці лектора, часу у дорозі та інших витрат) 1800 *
  • БУХГАЛТЕРСЬКИЙ СУПРОВІД МАЛОГО БІЗНЕСУ (АУТСОРСИНГ)
    • БУХГАЛТЕРСЬКИЙ СУПРОВІД МАЛОГО БІЗНЕСУ (АУТСОРСИНГ)
      Код Назва послуги Додаткова інформація при необхідності ведення кадрового обліку та розрахунку заробітної плати Вартість послуги за місяць, без ПДВ Вартість послуги за квартал, без ПДВ
      701 Пакет послуг “BRONZ” до 2х найманих працівників,               381,00 грн. за особу 2400,00 * 6000,00 *
      702 Пакет послуг “SILVER” до 5ти найманих працівників,         370,00 грн. за особу 3600,00 * 9000 *
      703 Пакет послуг “GOLD” до 10ти найманих працівників,      350,00 грн. за особу 5000,00 * 12500,00 *
      704 Пакет послуг “PLATINUM” необмежена кількість найманих працівників, 300,00 грн. за особу Договірна Договірна
      705 Консультування з питань оподаткування та ведення бухгалтерського обліку Договірна Договірна
      706 Пакет послуг “ФОП єдиний податок”  без найманих працівників, тільки звітність 1200,00* 3000,00 *

      * При зміні стандартних умов, вартість послуг може змінюватись за домовленістю

Затверджено
Рішенням Президії Сумської ТПП
Протокол № 292 від 02.12.2024 року

Тарифи для членів Сумської ТПП на послуги, які надаються Сумською ТПП у 2025 році

(вводяться в дію з 01 січня 2025 року)
  • ПОСЛУГИ УПРАВЛІННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ
    • ПОСЛУГИ УПРАВЛІННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ
      Код Назва послуги Пакет документів,   додаткова інформація Вартість послуги, за умови сплати членських внесків, в грн., без ПДВ
      101. Видача сертифіката на партію товару  з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :До 20 сторінок включно
      1015,00 *
      102. Відмова у видачі сертифіката будь-якої форми Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :До 20 сторінок включно
      +217.50 додатково *
      103. Видача сертифіката на партію товару  з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :від 21 до 200 сторінок включно
      2320,00 *
      105. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :більше 200 сторінок включно
      3190,00 *
      107. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Кожна товарна позиція
      (починаючи з 2)
      181,25 *
      109. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що повністю вироблений в Україні: Кожна (одна) сторінка додаткового аркуша до сертифіката 217,50 *
      110. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :До 20 сторінок включно
      1087,50 *
      112. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :від 21 до 200 сторінок включно
      2392,50 *
      114. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :більше 200 сторінок включно
      3915,00 *
      116. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Кожна товарна позиція
      (починаючи з 2)
      253,75 *
      118. Видача сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Кожна (одна) сторінка додаткового аркуша до сертифіката 217,50 *
      119. Видача “замінного” сертифіката на партію товару  з наступним оформленням відповідних документів 870,00 *
      121. Видача “замінного” сертифіката на партію товару з наступним оформленням відповідних документів Кожна (одна) сторінка додаткового аркуша до сертифіката 217,50 *
      122. Переоформлення та засвідчення сертифіката 362,50 *
      123. Оформлення дубліката документа (Видача документа замість втраченого) 435,00 *
      124. Вартість кожної додаткової товарної позиції в «замінному» Сертифікаті 181,25 *
      125. Оформлення Сертифікату на вивіз продукції масово (за кожен транспортний засіб) 217,50 *
      126. Оформлення додаткового примірника документа за 1 примірник 217,50 *
      127.1. Надання електронного висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що повністю вироблений в Україні 7150,00 *
      127.2. Надання електронного висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом 7800,00 *
      128. Надання  висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що повністю вироблений в Україні 1631,25 *
      129. Надання  висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що повністю вироблений в Україні Кожна товарна позиція
      (починаючи з 2)
      398,75 *
      130. Надання  висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом 3480,00 *
      131. Надання  висновку про походження товару (окремо проведена робота) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Кожна товарна позиція
      (починаючи з 2)
      435,00 *
      132. Переоформлення висновку про походження товару (окремо проведена робота) 1377,50 *
      136. Надання  висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці)для партій товарів з різними критеріями походження (2 товарні позиції) 2 товарні позиції 2392,50 *
      138. Надання  висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що повністю вироблений в Україні Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :До 20 сторінок включно
      580,00 *
      139. Надання  висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що повністю вироблений в Україні Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :від 21 до 200 сторінок включно
      688,75 *
      140. Надання  висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що повністю вироблений в Україні Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :більше 200 сторінок включно
      797,50 *
      141. Надання  висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що повністю вироблений в Україні Кожна товарна позиція
      (починаючи з 2)
      108,75 *
      142. Надання  висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :До 20 сторінок включно
      761,25 *
      143. Надання  висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :від 21 до 200 сторінок включно
      870,00 *
      144. Надання  висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Одна (перша) товарна позиція (Одна партія товару)
      пакет документів :більше 200 сторінок включно
      978,75 *
      145. Надання  висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) для товару, що підданий достатній обробці (переробці), чи для товару, країна походження якого визначена за кумулятивним принципом Кожна товарна позиція
      (починаючи з 2)
      145,00 *
      146. – кожне наступне найменування сировини, матеріалів та комплектуючих, використаних в готовій продукції,починаючи з 10 найменування (1 найменування) 29,00 *
      151. Переоформлення висновку про походження товару (до сертифікатів усіх форм) 435,00 *
      155. Розрахунок виходу готової продукції з сировини, підданій переробці на митній території України без виїзду на підприємство 3915,00 *
      157. Визначення коду продукції по ТН ЗЕД  з видачею довідки: хімічної продукції і пов’язаних з нею галузей промисловості, автотранспортних засобів, обладнання, лікарських препаратів, запасних частин 3480,00 *
      158. Визначення коду продукції по ТН ЗЕД  з видачею довідки: -іншої продукції 2610,00 *
      159. Визначення коду ДКПП на товари та послуги з видачею довідки 3480,00 *
      161. Проведення експертизи товарів з урахуванням вартості однієї експерто-години 6960,00 *
      162. Додаткові послуги, пов’язані з проведенням експертизи товарів з урахуванням вартості однієї експерто-години 435,00 *
      163. Проведення експертизи вартості (експертна оцінка)  за одну товарну позицію з урахуванням вартості однієї експерто-години 435,00 *
      164. Визначення вартості нерухомого майна в залежності від його складності і обсягів з урахуванням вартості однієї експерто-години 435,00 *
      165. Проведення експертизи встановлення виробництва товарів, виконання робіт та надання послуг підприємством, розташованим на території України з наданням висновку експерта 6960,00 *
      167. Консультативні послуги з питань роботи управління експертизи та сертифікації з урахуванням вартості однієї експерто-години з урахуванням вартості однієї експерто-години 435,00 *
      168. Підготовча робота з визначення походження товарів, за умовами угод про вільну торгівлю 1305,00 *
      170. Засвідчення комерційних документів та перекладів за один примірник документа 610,00
      171. Вартість одного експерто-часу 435,00 *
      172. Ксерокопіювання  документів, необхідних для складання заявок на послуги 1 сторінка 10,00 *
      173.1. Комплекс послуг по штрихкодовому кодуванню для юридичних осіб 2196,00 *
      173.2. Комплекс послуг по штрихкодовому кодуванню для ФОП 1464,00 *
      174.1. Присвоєння штрих-кодів для юриличних осіб за 1 заявку (до 10 тов. позицій) 470,00 *
      174.2. Присвоєння штрих-кодів для ФОП за 1 заявку (до 10 тов. позицій) 315,00 *
      175.1. Присвоєння штрих-кодів для юриличних осіб за 1 заявку (від 11 до 30 тов. позицій) 425,00 *
      175.2. Присвоєння штрих-кодів для ФОП за 1 заявку (від 11 до 30 тов. позицій) 212,00 *
      176.1. Присвоєння штрих-кодів для юриличних осіб за 1 заявку (більше 31тов. позицій) 375,00 *
      176.2. Присвоєння штрих-кодів для ФОП за 1 заявку (більше 31тов. позицій) 190,00 *
      177. Відмова у проведенні експертизи, визначенні коду продукції та послуги з видачею письмової відповіді з урахуванням вартості однієї експерто-години 435,00 *
      178. Додаткові послуги 150,00 *
      178. Додаткові послуги за межі області 10000,00 *
      179. Оформлення сертифікату вільного продажу з урахуванням вартості однієї експерто-години 1087,50 *
      180. Оформлення сертифікату вільного продажу (додаткові аркуші) Кожна (одна) сторінка додаткового аркуша до сертифіката 217,50 *

      Примітка: При виконання послуг у терміновому режимі застосовується коефіцієнт 1,5.

      Термін виконання робіт по кожній послузі визначається індивідуально
      При виконанні послуг у неробочий час та святкові дні вартість послуг оплачується у двократному розмірі.
      * на зазначені види послуг застосовуються договірні ціни, в залежності від витраченого часу.

  • ПОСЛУГИ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОДІЇ З БІЗНЕСОМ
    • ПОСЛУГИ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОДІЇ З БІЗНЕСОМ
      Код Назва послуги Пакет документів,   додаткова інформація Вартість послуги, за умови сплати членських внесків,в грн., без ПДВ
      202. Довідка про фірму 1513,00 *
      203. Консультаційна довідка/-аналітична довідка (письмова до 2 стр.) 2216,00 *
      204.1. Цінова довідка Одна(перша) товарна позиція на  конкретну дату 1780,00 *
      204.2.1. Висновок за результатами цінового моніторінгу Від 1 до 5 товарних позицій на  конкретну дату 1405,00 *
      204.2.2. Висновок за результатами цінового моніторінгу Від 6 до 10 товарних позицій на  конкретну дату 1860,00 *
      204.2.3. Висновок за результатами цінового моніторінгу Від 11 до 25 товарних позицій на  конкретну дату 2325,00 *
      204.2.4. Висновок за результатами цінового моніторінгу Від 26 до 40 товарних позицій на  конкретну дату 3255,00 *
      204.2.5. Висновок за результатами цінового моніторінгу Від 41 до 50 товарних позицій на  конкретну дату 4185,00 *
      204.2.6. Висновок за результатами цінового моніторінгу Понад 51 товарну позицію на  конкретну дату 5580,00 *
      204.3. Експертний висновок Одна(перша) товарна позиція на  конкретну дату 3600,00 *
      204.4. Цінова довідка Висновок за результатами цінового моніторінгу, експертний висновок Кожна товарна позиція (починаючи з другої) 435,00 *
      204.5. Цінова довідка Висновок за результатами цінового моніторінгу, експертний висновок Кожна конкретна дата (починаючи з другої товарної позиції) 435,00 *
      204.6. Додаткові послуги, повязанї з видачею цінової довідки, висновку за результатами цінового моніторінгу, експертного висновку з урахуванням вартості експерто-години 435,00 *
      204.7. Цінове дослідження з видачею довідки 1840,00 *
      205. Фактографічна довідка 2175,00 *
      207. Розповсюдження та передача ділової пропозиції/ запиту іноземного партнера 3272,90 *
      208. Попередній пошук партнера 3272,90 *
      210. Консультативні послуги (надання консультацій) з урахуванням вартості експерто-години 435,00 *
      211. Оформлення та видача дубліката раніше виданого документа (замість втраченого) 217,50 *
      212. Переоформлення та засвідчення раніше виданої цінової довідки або фактографічної довідки (за умови звернення протягом п’яти робочих днів) 1305,00 *
      213. Оформлення додаткової копії документа 217,50 *
      217. Письмовий переклад з/на іноземну мову стандартного документу, вартість за 1 сторінку з урахуванням вартості експерто-години 435,00 *
      220. Усний послідовний переклад (вартість без ПДВ за 1 годину) з урахуванням вартості експерто-години договірна
      223. Організаційний внесок за участь в бізнес-місії договірна
      227.  Консультація з візових питань з урахуванням вартості експерто-години договірна
      228. Консультація з питань проведення процедури публічних закупівель за 1 годину 435,00 *
      230. Підготовка та супровід документації для участі у процедурі публічних закупівель  договірна
      231. Навчання спеціаліста у сфері публічних закупівель (1 особа)  договірна
      233. Організація та проведення навчально-практичних семінарів, тренінгів та інше договірна
      234. Інформаційні послуги договірна
      235. Складання заявки на реєстрацію торговельної марки в Україні ( залежно від зображення позначення, кількості найменувань товарів і послуг).Ведення листування з ДП УКРПАТЕНТ. 4350,00 *
      236. Складання та оформлення заявочних документів для одержання правової охорони торговельної марки в Російській Федерації (залежно від зображення позначення, кількості найменувань товарів та послуг). 4350,00 *
      237. Складання договору про передачу прав власності та/або ліцензійного договору на об’єкт інтелектуальної власності (залежно від об’єкта, умов договору тощо). 4350,00 *
      238. Складання заявки на продовження дії cвідоцтва на товарний знак. 1450,00 *
      239. Складання клопотання про поновлення строку надходження документів, сплати державного мита або зборів за дії, пов’язані з охороною прав на об’єкти інтелектуальної власності; внесення змін в матеріали заявки. 1450,00 *
      240. Підготовка  та надсилання матеріалів заявки на одержання патенту на винахід /корисну модель. Ведення листування із ДП «Укрпатент». 16675,00 *
      241. Оформлення матеріалів заявки на реєстрацію авторського права (на твір, комп’ютерну програму, тощо). 4712,50 *
      242. Складання заявки на одержання патенту на промисловий зразок, комплексний супровід реєстрації до отримання охоронного документу 3910,00 *
      243. Складання клопотань та консультування у сфері охорони інтелектуальної власності договірна
      244. *
      251. Складання та розміщення профілю підприємства в системі EEN (Enterprise  Europe Network) договірна
      252. Аналіз ринку продукції (з урахуванням 1 товарної позиції, та 1 країни) договірна
      263. Розробка та супровід зовнішньоекономічних договорів 14000,00
      269. Конференц-сервіс договірна
      270. Оформлення листа-запрошення для в’їзду в Україну з приватною або діловою метою 3800,00
      271. Інформаційний моніторинг; огляд ринку; маркетингові дослідження 4500,00 *

      Примітка: При виконання послуг у терміновому режимі застосовується коефіцієнт 1,5.

      Термін виконання робіт по кожній послузі визначається індивідуально
      При виконанні послуг у неробочий час та святкові дні вартість послуг оплачується у двократному розмірі.
      * на зазначені види послуг застосовуються договірні ціни, в залежності від витраченого часу.

  • ПОСЛУГИ ВИСТАВКОВОГО ЦЕНТРУ "ІЛЛІНСЬКИЙ"
    • ПОСЛУГИ ВИСТАВКОВОГО ЦЕНТРУ "ІЛЛІНСЬКИЙ"
      Код Назва послуги Пакет документів,   додаткова інформація Вартість послуги, за умови сплати членських внесків,в грн., без ПДВ
      502. Конференц-зал № 1 “Атріум”                   (2 поверх ВЦ “Іллінський” СТПП) Договірна
      503. Конференц-зал № 2                                  (2 поверх ВЦ “Іллінський” СТПП) Договірна
      504. Конференц-зал № 3 “VIP”                        (2 поверх ВЦ “Іллінський” СТПП) Договірна
      506. Оренда мультимедійного обладнання Договірна
      507. Оренда приміщення                                 (адміністративний корпус СТПП, торговий комплекс) Договірна
      508. Надання в користування погодинно демонстраційного обладнання Договірна
      509. Надання в користування погодинно аудіообладнання Договірна
      510. Надання в користування погодинно радіомікрофона Договірна
  • БУХГАЛТЕРСЬКИЙ СУПРОВІД МАЛОГО БІЗНЕСУ (АУТСОРСИНГ)
    • БУХГАЛТЕРСЬКИЙ СУПРОВІД МАЛОГО БІЗНЕСУ (АУТСОРСИНГ)
      Код Назва послуги Додаткова інформація при необхідності консультацій з кадрового обліку та розрахунку заробітної плати Вартість послуги за місяць, без ПДВ Вартість послуги за квартал, без ПДВ
      701. Пакет послуг “BRONZ” до 2х найманих працівників,               275,00 грн. за особу 2400,00* 6000,00 *
      702. Пакет послуг “SILVER” до 5ти найманих працівників,         250,00 грн. за особу 3600,00 * 9000,00 *
      703. Пакет послуг “GOLD” до 10ти найманих працівників,      225,00 грн. за особу 5000,00 * 12500,00 *
      704. Пакет послуг “PLATINUM” необмежена кількість найманих працівників, 200,00 грн. за особу Договірна Договірна
      705. Консультування з питань оподаткування та ведення бухгалтерського обліку Договірна Договірна
      706. Пакет послуг “ФОП єдиний податок”  без найманих працівників, тільки звітність 1200,00* 3000,00 *

      * При зміні стандартних умов, вартість послуг може змінюватись за домовленістю

  • ДОРАДНИЦТВО
    • ДОРАДНИЦТВО
      Код Назва послуги Пакет документів,   додаткова інформація Вартість послуги, за умови сплати членських внесків, за 1 годину, грн., без ПДВ
      800 Консультаційні послуги дорадчої служби 366,00*
      801 Вартість 1 часу проведення лекції (без урахування оплати праці лектора, часу у дорозі та інших витрат) 1600,00

      * При зміні стандартних умов, вартість послуг може змінюватись за домовленістю

Затверджено
Рішенням Президії Сумської ТПП
Протокол № 296 від 02.12.2024 року

ТАРИФИ на послуги із засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили)

які надаються Сумською ТПП у 2025 році
  • ТАРИФИ на послуги із засвідчення форс-мажорних обставин
    • ТАРИФИ на послуги із засвідчення форс-мажорних обставин
      Код Назва послуги Пакет документів додаткова інформація Вартість, грн. без ПДВ
      601 Видача Сертифіката про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) для суб’єктів малого підприємництва (за умови надання відповідного підтвердження). безкоштовно
      602 Розгляд заяви і документів на предмет засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання податкових обов’язків платників податків, та видачі сертифіката про такі обставини або відмови у такій видачі. 680,00
      603 Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання податкових обов’язків платників податків. 1955,00
      604 Розгляд заяви і документів на предмет засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для цілей списання безнадійного податкового боргу, та видачі сертифіката про такі обставини або відмови у такій видачі. 10625,00
      605 Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для цілей списання безнадійного податкового боргу. 2720,00
      606 Розгляд заяви і документів на предмет засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання фізичними особами обов’язків (зобов’язань), передбачених нормативно-правовими актами України (крім договірних та податкових зобов’язань), та видачі сертифіката про такі обставини або відмови у такій видачі. 1445,00
      607 Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання фізичними особами обов’язків (зобов’язань), передбачених нормативно-правовими актами України (крім договірних та податкових зобов’язань). 2125,00
      608 Розгляд заяви і документів на предмет Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання зобов’язань за договорами, укладеними між резидентами України, та видачі сертифіката про такі обставини або відмови у такій видачі. 3825,00
      609 Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання зобов’язань за договорами, укладеними між резидентами України. 2125,00
      610 Розгляд заяви і документів на предмет засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання обов’язків (зобов’язань), передбачених нормативно-правовими актами України (крім обов’язків платників податків та фізичних осіб), та видачі сертифіката про такі обставини або відмови у такій видачі. 7225,00
      611 Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання обов’язків (зобов’язань), передбачених нормативно-правовими актами України (крім обов’язків платників податків та фізичних осіб). 2125,00
      612 Розгляд заяви і документів на предмет засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання зобов’язань за зовнішньоекономічними контрактами (договорами), та видачі сертифіката про такі обставини або відмови у такій видачі. 11475,00
      613 Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), якими унеможливлено виконання зобов’язань за зовнішньоекономічними контрактами (договорами). 2125,00
      614 Видача дубліката сертифіката про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили). 15 1020,00
      615 Видача копії сертифіката про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили). 765,00

      Примітка:
      – При виконанні послуг у терміновому режимі застосовується коефіцієнт 2.
      – При оформленні сертифікату на іноземній мові застосовується коефіцієнт 3.
      – При терміновому порядку розгляду заяви і видачі сертифіката додатково іноземною мовою
      вартість послуги визначається з урахуванням коефіцієнта 5.

      Тарифи наведені без податку на додану вартість.

SUMY CHAMBER OF
COMMERCE AND INDUSTRY

СУМСЬКА ТОРГОВО-
ПРОМИСЛОВА ПАЛАТА
Поштова адрес: 40030, м.Суми, а/с 105
Телефони: +38 (0542) 600-390 (приймальня)
2025 - © by Sumy chamber of commerce & industry. Design & Programming by St/Co